TELENOIKA

Fa un temps vaig estar en Barna impartint un curs de guió i producció de ficció audiovisual (curt) al local d'una asocciació de la que jo només coneixia 2 membres, Miguel i Santi, i sabia que feien coses de videojockey, però res més, era Telenoika.



En només dos o tres dies vaig quedar molt intrigat pel que feien, però no vaig poder descobrir fins on podien arrivar amb les seues tècniques, que tampoc vaig arrivar a comprendre del tot (el que anava a ensenyar era jo, però debia haver segut al contrari).

Ara que veig aixó, comprenc molt millor el que fan a Telenoika. Porten a terme una recerca constant de tecnològia i diàleg artistic. Experimenten amb software i hardware, sempre busquen interacctivitat, utilitzen música i imatge. Per poder seguir-los i saber el que fan hi ha que apropar-se a ells, compartir la recerca, apassionar-se també, experimentar la tecnologia i l'art en primera persona i amb intenció, perque ells sempre ho estant fent.


btemplates

2 comentarios:

Unknown dijo...

acojonante!!! Aunque un poco largo para verlo en diferido.

Anónimo dijo...

preberite celoten blog, kar dober